پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۰۵۲۴ مورد

یكشنبه ١٢ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ١١:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 675 نفر )

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری، در پیامی 12 اردیبهشت، روز معلم را به همه اساتید، مربیان، معلمان و تلاش گران عرصه دانش تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، متن پیام دکتر سید احمد هاشمی بدین شرح است:

 

هوالشافی

یُزَکّیهِم وَ یُعَلِّمُهُمُ الکِتبَ وَ الحِکمَة

 

12 اردیبهشت هر سال که مقارن شده است با شهادت علامه شهید مرتضی مطهری، فرصت مغتنمی است تا همه کوشش ها و مجاهدت های مدافعان جبهه علم و معرفت در سنگرهای مختلف آموزشی از مدارس و دانشگاه ها تا حوزه های علمیه را ارج نهاده و از آنان قدردانی کنیم.

امسال برای دومین سال پیاپی در شرایطی این روز را گرامی می داریم که دانشگاه های علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه به ویروس منحوس کرونا از هیچ ایثاری فروگذاری نکردند و چه بسا در این راه همچون شهید مدافع سلامت دکتر وحید یحیوی با از خود گذشتگی، بعضا به دریافت بالاترین درجه و رسیدن به اعلی علیین (مقام عظمای شهادت) نیز نایل آمدند، چه بسیار اساتید متخصص و مجربی که با پر کشیدن خود آخرین درس مکتب مدافعان سلامت را به دانشجویان خود یکجا و سخاوتمندانه آموختند.

اینجانب فرصت بوجود آمده را مغتنم شمرده و این روز فرخنده را به تمامی اعضای هیات علمی، اساتید، مربیان، معلمان و تلاش گران عرصه دانش در همه مراکز آموزشی بخصوص در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه این عزیزان و خانواده های گرانقدرشان از درگاه ایزد منان سلامتی و بهروزی را مسئلت می نمایم.

 

دکتر سید احمد هاشمی

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.